Wednesday, July 27, 2011

entahla labu

dah berape hari phone aku rosak.... rase best la plak x pkai phone ni. rase mcm time skolah dlu..
ckp psal phone.. aku rase org skrang ni rate-rate sume da pkai handphone ni kn... smpai budak-budak tadika
pon da guna ipad , ape gua mau ckp lagi? berbeza ngan diri aku dulu... rakan-rakan sebaya aku , yg aku ingat la... sume pakai henpon... tapi aku... form 5 baru pakai... tu pun mak, ayah, ngn kakak aku skali pakse aku suh pakai.. aku malas . rase macam xde guna. yela.. org pkai henpon ni nk mesej2 awek la.. pakwe la.. aku mane ade. aku... aku... uhuk uhuk.

well memang aku rase bebas tanpe fon nih. xde gangguan. fikiran aku pun tenang sikit =)


cuti dah lame sangat. aku x kerja. yes aku memang pemalas lar, kau sebok ape? sepak nak?

malam ni hujan yeay best .

bye.

No comments:

Post a Comment